piątek, 25 maja 2018

RODO IODO itd.

Od kilku dni ... bolą mnie już mięśnie obręczy barkowej od siedzenia przy komputerze i przebijania się przez tysiące tekstów związanych z RODO. Zachciało mi się firmy, to mam. Najgorsze jest to, iż nikt nie widzi tej pracy a wszyscy widzą "niebotyczne" zyski. Robota jest ... trudna, bo śmieciowych informacji jest mnóstwo a potencjalnie dobre ... są horrendalnie drogie i dalej nie ma pewności, czy to dobra inwestycja. Usilnie próbuję forsować model "tanio ale długo" a wielu wolałoby "drożej a krótko". Czasami trzeba iść na kompromis. Podejrzewam, że gdybym miał żyć tylko z działalności, to ... ZUS by mnie "zżarł". Trzeba by było naprawdę tanio sprzedawać naprawdę dużo a to ... nie jest łatwe. Wczoraj opracowałem pierwszą "politykę ochrony danych osobowych" dla małego przedsiębiorstwa.
-
Ktoś może jest zainteresowany? Ktoś może potrzebuje Inspektora Ochrony Danych? Różnie piszą o zarobkach/stawkach IOD ... ale jeśli szukasz pomocy w związku z RODO, to ... do HAi :)
-
Dzisiaj kolejny raz dzwonili do mnie jako osoby decyzyjnej w HAi z ORANGE w sprawie oferty dla nowych firm i pierwszy raz usłyszałem formułkę o RODO. Długa była i ... wcale nie było na końcu czy się zgadzam ... ale jak skończył mówić, to powiedziałem krótko, iż nie jestem zainteresowany. Wcześniej dzwonili z PLAY i też powiedziałem "nie".
-
Niewątpliwie jest szaleństwo z RODO w tych dniach, bo to dzisiaj wchodzi w życie ale nie dajmy się zwariować.
-
Wczoraj podpisałem trzy umowy i przekazałem cztery faktury ale dzisiaj nie było jeszcze żadnego wpływu.
-
Lekko boli mnie lewe kolano zatem jest świetne alibi do niebiegania. Jakub podobno dzisiaj przebiegł 3 km w 11 minut ... fiu, fiu, ... brawo.
-
Na polskiej liście rankingowej Jan Krzysztof Duda pierwszy raz wyprzedził Radosława Wojtaszka - brawo.
-
Na chess.com nadal bez porażki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz