niedziela, 6 maja 2018

Arcymistrz wykręcił się sianem

Właśnie dzisiaj planowałem ogłosić pokonanie niemieckiego arcymistrza w partii szachów 960 na chess.com i ... nie dał mi tej satysfakcji. Na zrzucie widać moment gdy rzeczywiście poczułem szansę w tej partii, poczułem że zrobił błąd. To wszystko działo się już przedwczoraj. Wczoraj uzyskałem już pozycję wygraną i Niemiec przestał grać, tzn. ze mną przestał grać. Gdy wchodziłem na jego profil, to widziałem że w innych partiach reagował a w moich nie. Intuicja podpowiedziała mi, że pewnie zgłosił mnie do "kontroli antydopingowej". Naprawdę tak to odebrałem. Profilaktycznie pobrałem sobie plik .pgn z tej partii. Nawet go nigdzie nie wrzucałem do analizy, bo i tak byłem pewien zwycięstwa w tej partii. Naprawdę ładnie grałem i w wolnej chwili nawet jestem gotów przygotować komentarz do tej partii. Od momentu przedstawionego na zrzucie czułem, że mam przewagę i komputer też to pokazuje. 
Cóź mogę powiedzieć? ... sęk w tym, że nic nie mogę powiedzieć. Chess.com stwierdza, wyrzuca i o nic nie pyta i nic nie informuje. Przed moim banem zdążyłem zauważyć, że wyleciał również IM Dariusz Mikrut - skromne pocieszenie. Oczywiście nie zgadzam się werdyktem chess.com!
Poniżej profil mojego przeciwnika.
GM Thorsten Michael Haub ... "wykręciłeś się sianem" - ograłem cię!
Nie twierdzę wcale, że jestem lepszy od Thorstena ale w tej konkretnej partii zrobił błąd a ja w tej konkretnej partii grałem cały czas dobrze ... ale system mi "nie wierzy". Miałem w swoim życiu trochę świetnych partii, w których grałem "koncertowo", w których "widziałem wszystko". To była jedna z takich partii ale niestety nie dane było mi jej dokończyć, ba ... właściwie zrobiono ze mnie oszusta (kolejny raz!).
Już miałem nawet zapisane ruchy warunkowe tzn. po 50. ... Kd2, zagrałbym 51. Hd4+ i wystarczy podciągnąć króla ...


1 komentarz:

  1. Skąd ja to znam. Wczoraj grałem na playchess z niemcem, którego ranking w błyskawicznych to blisko 2200 i co gość dostał po uszach i przerwał grę na 3 minuty przed końcem. Nie wiem czy mnie gdzieś do weryfikacji nie zgłosił, ale chyba na playchess czegoś takiego niema.

    OdpowiedzUsuń