wtorek, 13 marca 2018

Dzień zmarnowanych szans


To nie jest pierwsza partia GM Dariusz Świercza w tym turnieju, którą mógł wygrać. Natomiast jest to przedostatnia partia w tym turnieju i pomimo całkiem stabilnej gry może wylądować "daleko" a tak niewiele brakowało, aby było znakomicie. To świetny przykład do teorii "Łysego"
Nie ryzykujesz, nie wygrywasz ...
Ja też nie ryzykuję, to i sukcesów nie mam. Ale żeby pozwolić sobie na ryzykowanie - ja musiałbym więcej grać. Tzn. zaliczać więcej turniejów. Jeśli gram "od święta", to ... się boję, bo przez rok będę żył z świadomością kiepskiego wyniku. Takie jest to moje myślenie. Ale ... może trzeba się przestać bać, może trzeba uwierzyć w siebie?
-
Dzisiaj trochę poczytałem "Bogaty ojciec, biedny ojciec". To znakomita książka dla mnie. Już 80 stron bardzo mi pomogło i zmobilizowało do podejmowanie kluczowych decyzji.
-
Dzisiaj 13-y ... i jak to bywa kilka zdarzeń musiało nastąpić. Na Allegro niby sprzedał się kolejny kalendarz ale ... wpłaty nie widać a wiadomość do kupującego wróciła. Dzieci w szkole były "napięte" i chociaż było dużo nieobecnych, to było nielekko. Na szczęście udawało się rozwiązywać drobne przeszkody. Np. zostałem poproszony do komputera w szkole, który niby "wariował" ale błyskawicznie udało mi się rozpoznać przyczynę. Otóż na biurku była torebka a jeden z jej "rogów" przyciskał jeden klawisz. Później zostałem wezwany do GOPSu, bo był problem z zalogowaniem - ot takie zamieszanie z hasłami, które trzeba zmieniać a przeglądarka przy wpisywaniu podpowiada ale niekoniecznie, to co trzeba. Na dodatek po trzeciej próbie trzeba czekać ponad 10 minut na ewentualną kolejną próbę. Na szczęście nie było skasowane konto emerytki i przez tę "furtkę" udało mi się zmienić hasło w problematycznym koncie na "normalne" i znów problem rozwiązany. Miałem dzisiaj zastępstwo w klasie, w której normalnie nie ma zajęć a właśnie tam miałem zamiar demonstrować działanie tablicy interaktywnej. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że nie chce normalnie działać. Po pewnym czasie udało mi się przywrócić jej funkcjonalność. Jednak całe szczęście, iż otrzymałem takie "ostrzeżenie", bo wyobraźmy sobie sytuację, że przychodzą wszyscy nauczyciele, ja mam pokazywać zalety a tu ... zonk. 

1 komentarz:

  1. Dzień Dobry!

    Panie Jacku od wczoraj dostępna jest instalka "Arion Expert" doposażona w odpowiednie wersje programów ("Microsoft Visual C++ Redistributable 2008" i "Win32OpenSSL-1_0_2a") umożliwiające wysyłanie zadań z wykorzystaniem wbudowanego klienta poczty w systemach operacyjnych takich jak "Windows 7".

    Chciałbym Panu podziękować za przekazanie cennych informacji, które to przyczyniły się do dość szybkiego przywrócenia pełnej funkcjonalności programu "Arion Expert".

    Z poważaniem
    Artur Urbaniak

    OdpowiedzUsuń