czwartek, 22 lutego 2018

Płonne nadzieje na ... dofinansowanie z UE

Wczoraj natknąłem się na informację o możliwości dofinansowania ... Przecież po głowie chodzi mi założenie firmy a tu ... młoda, uśmiechnięta pani zachęca mnie, abym się zgłosił po "dofinansowanie na założenie firmy". Mój stosunek do UE jest ... podobny a wręcz całkowicie zgodny z poglądami JKM. Ale skoro są pieniądze ... Poklikałem, poczytałem i postanowiłem napisać jeszcze przed startem rekrutacji. Miejsce zamieszkania (powiat wągrowiecki) mam dobre, wiek (30+) mam dobry, niestety nie jestem kobietą. Teoretycznie można być mężczyzną ale ... pod warunkiem, że ma się wykształcenie co najwyżej średnie. Odpowiedź przyszła już po kilku godzinach ...
Właściwie, to się nawet ... ucieszyłem. UE wierzy we mnie - skoro jestem dorosłym mężczyzną z wyższym wykształceniem, to powinienem sam sobie dać radę! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz