wtorek, 2 stycznia 2018

Deklaracje a życie

Pierwszy roboczy dzień nowego 2018 roku. Telewizja publiczna zachwyca się swoimi wynikami oglądalności. Rząd zachwyca się swoimi sukcesami i dziwi się pracownikom służby zdrowia, że protestują, że wypowiadają umowy itd., że przecież tyle pieniędzy (docelowo 6% PKB) pójdzie na służbę zdrowia. Ja tam jestem nauczycielem i doskonale pamiętam o zapowiedziach dużych podwyżek, ... które mają wkrótce (!) nastąpić. Natomiast rzeczywistość jest taka, że moja wypłata od stycznia jest o kilkadziesiąt zł (ok. 70) mniejsza, ponieważ zabrano dodatki mieszkaniowe. Zabieranie zawsze jakoś łatwiej idzie. 
-
Już powoli zapominam o perypetiach szkolnych Maksa a dzisiaj zobaczyłem ciekawy obrazek w dzienniku elektronicznym Jakuba.
W ostatniej kolumnie znajdują się przewidywane oceny na półrocze. Jedyną oceną, którą otrzymał było 2 (o wadze 3) i z tej jednej oceny nauczycielka proponuje ocenę 1 ...
-
Zgodnie z przewidywaniami oglądalność moich filmów matematycznych skoczyła ... niebotycznie. W najlepszej godzinie było ... 890 wyświetleń! Myślę, że jutro też może być nieźle.

Najbliższy film będzie o ... chodzeniu na rękach, o ile chociaż kawałek przejdę ale postęp w ostatnich dniach był znaczący. Myślę, że przy utrzymaniu intensywności treningów do Wielkanocy jestem w stanie naprawdę obejść boisko siatkówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz