czwartek, 2 listopada 2017

NIE bo NIE

Dzisiaj dowiedziałem się, że jestem wśród nauczycieli zgłoszonych do plebiscytu NAUCZYCIEL NA MEDAL. Nawet dobrze się stało, że się dowiedziałem. Dziękuję osobie, która mnie zgłosiła ale ... PROSZĘ nie wysyłać SMS-ów ! Jeśli ktoś czuje do mnie sympatię, to proszę się wstrzymać ... już wkrótce dam możliwość wyrażenia tej sympatii ale z korzyścią dla szkoły tj. dla uczniów a nie dla organizatorów plebiscytu. Swoją drogą - sprytnie to wymyślili. Zgłoszonych jest ok. 1,5 tys. nauczycieli, zakładając że średnio na nauczyciela wpłynie 10 SMS-ów, to już będzie z kilkanaście tysięcy zysku ... a jeszcze jaki splendor spłynie ... "wielki organizator, wielkiego konkursu, dbający o najlepszych nauczycieli, promujący najlepszych etc. etc." ileż pieczeni na jednym ogniu. (kasa, reklama, ...)
Swoją drogą, to trochę dziwne, że organizatorzy nawet nie skontaktują się z człowiekiem, którego wystawiają do konkursu i nie zapytają o zgodę. Zawsze mogą się tłumaczyć, że chcieli niespodziankę zrobić :) Ja z zasady jestem wrogiem głosowań a w tym wypadku jestem pewien, że dojdzie do "wynaturzeń" i dlatego nie chcę brać w tym udziału. ... medal za sms-y ,  to nie dla mnie!
-
Dzisiaj udawało mi się rozwiązywać wiele problemów, które napotkały mnie ustawicznie. Nie sposób ich wszystkich wymienić, zwłaszcza ze mam ban na sprawy szkolne. Nie mogę jednak pominąć np. zakupu i instalacji kart wifi z odsetek wypracowanych przez SKO. Oczywiście miałem obawy o jakość zakupionych kart ... ale okazały się znakomite (te karty). Dla porównania widziałem w Wągrowcu karty dwa razy droższe, czyli za te pieniądze byłyby tylko dwie.
-
Skoro już o tym "nie". ... NIE popisali się wczoraj NIEmcy w meczach piłkarskich! Miałem szansę na całkiem wysoką wygraną ale BVB Dortmund NIE potrafiło pokonać małego klubu z Nikozji a Lipsk też NIE zremisował ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz