niedziela, 5 listopada 2017

Fortis fortuna adiuvat

(Silnym los pomaga - Terencjusz)
Polki wygrały 3:1 ... a teoretycznie powinny przegrać ten mecz. Gruzinki roztrwoniły swoje szanse. Taki jest sport. Zarówno WGM Klaudia Kulon jak i WGM Jolanta Zawadzka miały już przegrane pozycje.

Mam nadzieję, że ten szczęśliwy traf doda sił naszym paniom i w ostatniej rundzie pięknie przypieczętują medal.
-
Co do panów ... gdy zobaczyłem kojarzenie, to się trochę przeraziłem ale skoro GM Radosław Wojtaszek potrafił wytrzymać GM Aroniana, to ... zacząłem wierzyć przynajmniej w podział punktów i się udało. GM Kacper Piorun wrócił na dobre tory. Szkoda, że GM Jacek Tomczak przeszedł do wieżówki, w której nie miał szans. GM JKD prawie całą partię się bronił ... ale się wybronił.
Jutro muszą wygrać z kimkolwiek będą grać i mam nadzieję, że chociaż podejmą walkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz