sobota, 18 listopada 2017

Apetyt, akumulator, ... a ...

Dzisiejszy wieczór, to festiwal jedzenia. Ostatnio pochłaniam przynajmniej jedną czekoladę dziennie. Teoretycznie nie muszę jeść kolacji ale dzisiaj jadłem: winogrona, kaszankę, śledzie, pomarańczę i czekoladę. Skoro organizm chce ...
-
W Swifta znów zainwestowałem prawie pół tysiąca. Z tego najwięcej poszło na akumulator. Żeby było śmieszniej akumulator miał 11 lat i cały czas działał ale zbyt bardzo obawiam się sytuacji, w której by mnie zawiódł.
-
Szykuje się poważna wpłata na zrzutkę ale ... nie będę zapeszał, poczekam. W każdym razie nie jest łatwo zebrać pieniądze ... a nie chcę być nachalny .
-
Walczyłem kilka godzin z wprowadzaniem danych zawodników do ChessArbitra i niby skończyłem ale CA jest trochę  kapryśny - nie chce posortować listy według średniego rankingu. Nie wiem dlaczego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz