niedziela, 1 października 2017

Wyspa Man (Isle of Man)

Kiedyś zauważyłem wejścia na bloga z tej wyspy. Dzisiaj, to ja zajrzałem - co się tam dzieje? Tzn. widziałem, że jest tam rozgrywany super turniej organizowany przez chess.com ale na STS natknąłem się na możliwość obstawiania 9-ej rundy ... no i się skusiłem. Pierwotnie chciałem obstawić zwycięstwa: Carlsena, Ananda, Kramnika i Caruany. Co dawało naprawdę duże przebicie. Jednak trochę się "wystraszyłem", że na tych dalszych deskach mogą podejść pokojowo do tej rundy i mi poremisują. Zatem odrzuciłem Kraminika i Caruanę i zostawiłem Carlsena i  Ananda. Niestety ... Carlsen zremisował i 5 zł przepadło.W sumie to miałem trochę obaw o ten wynik, bo remis dawał zwycięstwo w turnieju Carlsenowi ale miałem nadzieję, że będzie chciał udowodnić swoją dominację. W sumie, to w pozycji która powstała trzeba było wziąć remis ... ale nie trzeba było do niej dopuszczać. Na środę, czwartek i piątek obstawiłem ... dużo wyników piłkarskich, między innymi wygraną Polski z Armenią ... Jeśli się uda, to będzie duże przebicie ale ... wygląda na to, że obstawianie to naprawdę nie taka prosta sprawa.

1 komentarz:

  1. Dawno temu grałem w szachy ale teraz mnie natchnieło na granie. W wolnej chwili oglądam śmieszne filmy na

    humornia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń