poniedziałek, 2 października 2017

Miły akcent na koniec ciężkiego dnia

To był ciężki długi dzień, do którego przygotowywałem się od kilku dni. Zgodnie z przewidywaniami szkolenie było długie a było przecież po pracy. Musiałem jeszcze przeczekać dyskusję o komórkach w szkole i gdy już wszyscy naprawdę chcieli wracać do domu, to ja jeszcze postanowiłem im zabrać kilka minut. Niestety nie było osoby, do której moja mowa była skierowana ale myślę, że znajdą się osoby które przekażą. Zresztą, gdy będzie okazja, to sam powiem. Chodziło o niesportowe zachowanie wobec mojej osoby i rozpowszechnianie informacji, że nie posiadam uprawnień do prowadzenia zajęć sportowych.
Natomiast gdy już wróciłem, to natknąłem się na prawdziwy wysyp pozytywnych opinii na YT i to oczywiście cieszy.
-
Już o 22-ej udało mi się jeszcze naprawić projektor Hitachi 101 A. Ostatecznie całkowity koszt naprawy to 270 zł za części. Ja nie wezmę nic. Patrzyłem na Allegro ta usługa wyceniana jest na 600 zł. Zatem zaoszczędziłem dla szkoły ponad 300 zł. Myślę cały czas nad akcją pozyskania funduszy na sprzęt dla szkoły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz