wtorek, 24 października 2017

Ćwierć miliona ... wyświetleń na YT

21-go lutego br. licznik wyświetleń moich filmów na YT pokazał liczbę siedmiocyfrową (przekroczył milion). Dzisiaj, po mniej niż 250 dniach, przybyło ponad ćwierć miliona wyświetleń.
To daje ponad 1000 wyświetleń dziennie. Uważam, że to naprawdę "godny" wynik. Jest szansa na zupełnie nową, nieoczekiwaną tematykę filmów. Jutro mam nadzieję nagrać najważniejsze ujęcia do nowego projektu.
Dzisiaj był w szkole przedstawiciel firmy działającej w branży szkolnej. Miał się spotkać z Dyrektorem ale trafił na ... mnie. Chyba mnie pamięta i chyba miałem na niego "zły" wpływ - tzn. kojarzy mnie z sympatią do tańszych/darmowych rozwiązań a jego zadaniem jest sprzedawanie towaru, zatem trudno się dziwić.
Od kilku dni prowadzę korespondencję i rozmowy z przedstawicielami firmy nazwa.pl a wszystko przez "banalne" przedłużenie ważności domeny. Wydawało się proste ale przez zamieszanie z wprowadzeniem ustawy o VAT i później ustawy o szkołach ... tyle się namieszało. Różne dostawałem odpowiedzi i podpowiedzi a dzisiaj dostałem wiadomość, że "... sprawa została przekazana do odpowiedniego działu ..." i mam oczekiwać "kontaktu" ... trzeba przyznać, że mam dar do ... pakowania się w tarapaty. Żeby było jasne ..., to nie ja mam tarapaty, to "system" napotkał "zagwozdkę" :) Zupełnie przy okazji gdy dzwoniła pani, to zwróciłem jej uwagę, że numer ich infolinii nie działa. Była bardzo zdziwiona ... ale bardzo dziękowała za informację ... ale "wykrycie" takiej "dupereli" ... to też moja specjalność :)
Wczoraj dowiedziałem się, że ... nie będzie świetlicy wiejskiej na MP SZS, ... bo ktoś ma roczek. Cóż - trzeba było szybko coś wymyślić ... i wymyśliłem.
Tydzień miał być wreszcie luźniejszy a zapowiada się dalej pracowity :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz