niedziela, 11 czerwca 2017

Ocena sytuacji i szans

Zacznę od Mińska. JKD wziął remis z GM Howellem po 3 posunięciach. Dla kibiców to prawdziwa tragedia, przecież mógł walczyć o medal! ... Niesportowe zachowanie! itd. itp. Nie patrzą przy tym co było na drugiej szali. Awans do Pucharu Świata, ranking 2700+ To była decyzja JKD, jego prawo. Ocenił sytuację, ocenił szanse i podjął decyzję. Oczywiście najlepiej byłoby wygrać ... 
Ja szanuję decyzję JKD. 7 miejsce, to przecież bardzo dobry wynik - "Lepszy wróbel w garści ..."
-
Polska wygrała 3:1 z Rumunią. Karol Linetty ... grał i grał dobrze.
-
Jeszcze tydzień męki z głosowaniem. Głosowanie z martwymi przepisami. Nie wyobrażam sobie jak organizator chciałby weryfikować punkt 4 i 5? Nie wyobrażam sobie, że szkoły które mają kilkaset głosów (w tym i Wapno) nie łamią tych punktów. Nawet mając tak znamienitych patronów.
Teraz jeszcze odnośnie obrazka pierwszego. Zaznaczyłem sobie przy poszczególnych szkołach uwagi. Osobiście nie mam zastrzeżeń do Szóstki. Jeśli nie Wapno, to ... Szóstka. Szkoły zaznaczone niebieskimi strzałkami mogą być również nagrodzone ale do każdej mam jakieś tam zastrzeżenia. Nie wiem jak będzie oceniać Jury, co będzie ważniejsze?
Zatem dokonałem oceny sytuacji i szans Wapna. Gdybym odpuścił agitacji do głosowania, to ... już następnego dnia Wapno wyleciałoby z dwudziestki. W moim przypadku ... nie mogę spasować.
-
Na wszelki wypadek jeszcze raz publikuję link do głosowania na WAPNO (codziennie 1 z jednego e-maila aż do 18-go czerwca)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz