czwartek, 1 czerwca 2017

Niestety ... proza życia

Obudziłem się przed piątą i jeszcze kombinowałem - co tu przy filmie poprawić? Jechałem z wielkim spokojem do szkoły ale wiedziałem, że lekko nie będzie. No i nie było. Praktycznie co chwilę coś nowego "wyskakiwało". Ale ... nie poddawałem się i realizowałem, to co zaplanowałem. Gdy wydawało się, że po przednich próbach nie powinno być problemów ze zjazdem kamery, to dzisiaj ... żyłka co rusz się plątała. A cała szkoła patrzy a czas ucieka a zniecierpliwienie rośnie ...
Wydaje się, że wersja ostateczna jest gotowa. Znów z ostatniego nagrania. W tej wersji będzie najgorszy początek, bo się kamerka rozbujała ale za to wszystkie następne ujęcia poszły w miarę. Najważniejsze, że było kolorowo. Wymusiłem przebranie dzieci w kolorowe koszulki lub kamizelki. Filmu nadal nie publikuję, ... bo najlepsi czekają na koniec terminu zgłoszeń, żeby konkurencja nie wykorzystała pomysłów. Filmy, które do tej pory widziałem na stronie konkursowej nie powinny być konkurencją ale w sobotę mogą pojawiać się produkcje "grubych ryb".
W Mińsku ... szkoda pisać ... a miało być tak dobrze. Stąd tytuł wpisu.

1 komentarz:

  1. Dzień Dobry!
    Widzę Panie Jacku że ma Pan sporo pracy z "Kolorowymi boiskami". Życzę wytrwałości i powodzenia. Proszę nie dziękować by nie zapeszyć. Chciałem też poinformować Pana że właśnie wypuściłem nową wersję "Ariona". Obecna wersja współpracuje z silnikiem szachowy "Stockfish", obsługuje kopie bezpieczeństwa tj. tworzy je i odzyskuje z nich dane ,dodany został specjalizowany edytor do tworzenia szachowych materiałów szkoleniowych oraz można tworzyć pliki graficzne z układów na szachownicy. Sporo pracy włożyłem od ostatniej publikacji. Wiem że jest pan mocno zajęty ale proszę o umieszczenie na Pańskim blogu informacji o najnowszej wersji programu.
    Z góry dziękuję
    Artur Urbaniak

    OdpowiedzUsuń