wtorek, 30 maja 2017

Rozgrzewka, czy co?

Nie miałem czasu dokładnie śledzić ... ale pierwsza partia JKD nie zrobiła na mnie wrażenia. Oczywiście, to nic nie musi znaczyć. To może być taka strategia - iść nie samą górą i nie tracić sił. Zobaczymy co będzie dalej.
GM Mateusz Bartel też tylko zremisował z dużo niżej notowanym, dużo starszym przeciwnikiem.

Lepiej poszło GM Dariuszowi Świerczowi, którego przeciwnik nieszczęśliwie ustawił króla.
-
Dzisiaj z samego rana pobiegłem z aparatem i tabletem za płot, aby zrobić zdjęcie na konkurs. Dzisiaj był ostatni dzień nadsyłania prac.Ostatecznie zrobiłem zupełnie inne zdjęcie ale nie publikuję go tutaj, bo w tym ogromnym regulaminie czasami mógł być jakiś punkcik mówiący o tym, aby praca nie była wcześniej publikowana. Swoją drogą taki mały konkurs ... a tyle tekstu regulaminu.
Ostatecznie zrobiłem zdjęcie, na którym tablet, książeczka i banknoty 100 złotowe są na tle ... banknotów 100 zł. Tak się złożyło bo akurat z banku wypłaciłem większą kwotę.
-
Po południu była burza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz