poniedziałek, 8 maja 2017

Kilka komentarzy

Pierwotnie nie chciałem tego komentować ... ale jednak mnie ruszyło. Piotrek K. z Niemczyna (10 km) choruje na glejaka IV stopnia (jak Leon). Rodzina postanowiła go ratować. Niedawno widziałem skarbonkę w naszym "Bratku". Szybko się zapełniła i pewnie trochę ich było. Później pojawił się link na FB. Gdy w sobotę patrzyłem było ok. 16 tys. Dzisiaj jest grubo ponad 40. Byłem nawet na stronie kliniki w Monachium. (mają nawet wersję polską). Sam dołożyłem się skromnie ale tempo zbiórki robi wrażenie. Dużo w 2006 r. czytałem o glejaku i wiem "z czym to się je". Jestem ciekaw dalszego ciągu tej sprawy (dlatego wpis).
-
JKM został dzisiaj ukarany za spoliczkowanie Boniego ... Oczywiście jestem po stronie JKM.
-
Kilkoro gimnazjalistów mocno mnie dzisiaj zdenerwowało. Omal nie wyprowadzili mnie z równowagi. Czasami ... trudno być dobrym i chyba najprostszym rozwiązaniem byłby "strzał z liścia", który pewnie by pomógł ... bo słowa nie pomagają. 
-
Sam dzień nie był aż tak najgorszy. Rano udało się wszystkie problemy komputerowe w GOPS rozwiązać a trochę tego było. Widziałem na forum Sygnity, że mieli gorący dzień. Podejrzewam, że telefony też się im urywały. Na szczęście instynkt dobrze mnie poprowadził i ... mi się udało.
-
W Gnieźnie zagrało 113 zawodników i zwyciężył IM Piotr Brodowski, który był dopiero 8-y w Wapnie. Zdjęcia z turnieju też zobaczyłem dopiero dzisiaj i to wcale nie wiele. Kusiło mnie, aby napisać do kilku zawodników, aby porównali turnieje w Wapnie i Gnieźnie ale ostatecznie zrezygnowałem. Widziałem, że mieli dużo dyplomów i dużo pucharów (ale takich tandetnych) sam jestem ciekaw jak podchodzą do takich nagród szachiści. No i te zdjęcia z Gniezna (przede wszystkim) ... to wręczanie tych pucharów przez tych oficjeli ... najważniejszy punkt programu turnieju ... niestety nie trawię tego.
-
Pojechałem specjalnie do Wągrowca zdać relację Markowi, bo mu się należy, bo gdzie są takie ... porządne marmurowe puchary?
-
Czego dzisiaj szukali Rosjanie na moim blogu?
-
Amerykańskiego gazu? Rząd tak się ostatnio chwalił tą dewersyfikacją dostaw, że taki tani itd. Tyle że chociaż dla Amerykanów ten gaz jest prawie dwukrotnie tańszy ale jego sprowadzenie do Polski kosztuje tyle, że dla Polski jest dwukrotnie droższy od rosyjskiego. O tym oczywiście ani słowa nie było. 
-
Sam się dziwię, że tyle dzisiaj napisałem ... w końcu w głowie teraz wszystko z PITS przestawiło się na Kolorowe Boiska ... (bo w IRENIADZIE już nie muszę się tak angażować).
-
11.05.2017'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz