wtorek, 21 marca 2017

Rozkminianie zagwozdek

Dlaczego Daniel oddał jakość? Nie widział posunięcia Wce1? Tak czy owak wygrał GM Jacek Tomczak, zatem mój typ. W obu zestawieniach zrobiłem po jednym błędzie. Oba (błędne) przypadki były typowane pod względem sympatii. Jednak w trakcie wcale nie zanosiło się, że mi się aż tak uda.
-
Od samego rana były problemy. Po wczorajszych bojach z linuxem, gdy w końcu udało mi się zainstalować aplikację Wywiad. Dzisiaj chciałem zaktualizować bazę. Przy kolejnych próbach pojawiał się komunikat z prośbą o podanie adresu serwera. Stosowałem taki adres jak w zwykłych komputerach i nic. W końcu coś mnie tchnęło aby zalogować się w Pomoście i sprawdzić, czy tam będzie może jakaś wskazówka? Trop okazał się ... dobry. Otóż dla terminali adres do logowania kończył się ".../otm" zamiast ".../pomost". Niby bingo ale ... nadal nie idzie się zalogować, chociaż terminal już nie monituje błędnego adresu serwera. Prawdopodobnie trzeba będzie jeszcze gdzieś w systemie dziedzinowym odszukać i nadać odpowiednim użytkownikom przywilej korzystania z terminala mobilnego. 
-
W szkole obserwacja i ... nie było fajerwerków, bo uczniowie tacy jacyś senni byli i ... nie zrobili wrażenia, że już wszystko zrozumieli. Chociaż taka właśnie jest codzienność, że nie wszystko wychodzi, nawet jeśli będziemy się mocno starać. Ważne jest jednak, że mam to już z głowy. Nie lubię jeśli coś takiego "mi wisi".
-
W dziale "SHOP" ... cisza i żadnych nowych środków. Wczoraj przed snem przyszedł mi do głowy pomysł, żeby wręczać część zdjęć jako nagrody w PITS. Myślę, że to nie jest najgłupszy pomysł.
___
* Okazało się, że zrobiłem jednak 3 błędy w typowaniach 1 rundy ... ach ta pamięć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz