sobota, 11 lutego 2017

No to chusta ... i gramy

Nawet nie wiem jak zacząć. Dziwne uczucia mam widząc te zdjęcia, gdzie wszystkie kobiety mają hidżaby. Jednak jeśli nie można inaczej? W Izraelu też zakładają obowiązkowo jarmułki itd. itp.
Pierwszy mecz GM Monika Soćko gra z Anastazją Sawiną. Pierwsza partia zaczęła się nawet obiecująco. Pani Monika uzyskała przewagę ale później role się odwróciły i to białe musiały walczyć o remis. Na szczęście skończyło się podziałem punktu. Grały chyba najdłużej. Ważne, że nie było porażki.
-
Pani Monika "załapała się" na baner galerii z pierwszej rundy. Co ciekawe galerie wykonane są przy pomocy programu Jalbum (nielicencjonowanego!), o którym ja kiedyś zrobiłem film. Galerie były bardzo fajne. Ja nawet kupiłem sobie licencje ale przestałem korzystać, bo zmieniła się formuła prowadzenia stron szkolnych. Tzn. odeszliśmy od własnego szkolnego serwera na rzecz serwerów Googla. 
-
Na Chess.com dzisiaj odniosłem ładne zwycięstwo nad mocnym zawodnikiem. Cały czas było równo ale był nacisk z mojej strony i dał się złapać na pułapkę. Oczywiście w znakomitym humorze rzuciłem się do rozwiązywania dziennej dawki zadań i na początek ...
znakomity czas w wieloposunięciowym, trudnym zadaniu. Niestety szybko zostałem "sprowadzony na Ziemię", dwa błędy i strata punktowa większa niż zysk. 
-
Pod koniec dnia natknąłem się jeszcze na "konkurs", w którym "wygrałem" iPhona 7. Musiałem tylko wybrać właściwe pudełko. No oczywiście "udało się" za 3 (ostatnim) razem.
Ale jak to sprytnie wszystko wymyślili? W podziękowaniu za "lojalność dla INEI" - widocznie musieli sprawdzać w locie, do kogo należy IP. Podejrzewam, że wielu naiwnych będzie brnęło dalej i ... poda swoje dane osobowe. DOBROWOLNIE! 
Przecież te ajfony już tak blisko, przecież udało się wybrać właściwy obrazek ... Natomiast spółka zarejestrowana w Bułgarii jest praktycznie nie do ruszenia. Przecież "widziały gały, co brały". Było wszystko napisane? Było!
Natomiast, gdy się wyświetli żródło, to ... już nie jest tak pięknie. Okazuje się, że zamiast iPhona będziemy dostawać SMSy, za które jeszcze będziemy słono płacić :)


Teraz mi się jeszcze przypomniało, że w piątek miałem być na szkoleniu w Wapnie dla administratorów zbiorów danych osobowych. Jednak szkolenie zostało odwołane. Wydaje mi się jednak, iż akurat mnie, to by niewiele tam nauczyli. A co bym posiedział, to bym posiedział.
Zatem ludzie uważajcie! Nie dajcie się złapać!
-
Dzisiaj zgłosiłem kolejne 20 paragonów w loterii paragonowej ... Człowiek, to jest jednak chciwy.
-
JKM miał dzisiaj znów kilka fanych wpisów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz