wtorek, 3 stycznia 2017

Odbicie od ... dna?

Przerwa świąteczna była tragiczna dla oglądalności moich filmików. Wiadomo - po co się uczyć? Natomiast od wczoraj nastąpił znaczący skok. Słupki dobijały już do 600 wyświetleń w ciągu godziny. Dla filmów rozrywkowych, to pestka ale dla moich ... to duży sukces.
-
Przez prawie dwa tygodnie "męczyłem się" z przygotowaniem płyty DVD dla odtwarzacza DVD. Mirek W. zrobił bardzo ciekawe (dla wapnian) prezentacje w PPoincie a znajoma chciała to sobie ogladać na tv przez odtwarzacz DVD. Nie posiadając MS Office musiałem sobie poradzić zgrywając w Screenpresso do mp4 następnie konwertując w ffDiaporamie do mpg i ... pierwotnie próbowałem stworzyć na Macintoshu przy użyciu iDVD ale ponieważ na moim MacBooku trwało to długo, to niestety proces się ... wywalał - prawdopodobnie przez przegrzanie. W końcu znalazłem DVD Flick i udało się przygotować foldery "AUDIO_TS" i "VIDEO_TS" a program BurnAware Free już nie protestował i nagrał płytę DVD.
-
Biegać nie idzie, bo pogoda fatalna a piątek już tuż. Prognozy sugerują w piątek -5 stopni. Trzeba będzie "dać wszystko" z siebie i wykręcić przyzwoity czas.
-
Aktywność (i wyniki) na chess.com też sięgnęły dna, zatem powoli trzeba będzie nadrabiać.
-
Dużo było zaległości w GOPS-ach i musiałem tam trochę posiedzieć a jak zwykle były problemy. Ponadto od 1 stycznia weszły nowe przepisy dotyczące stawek minimalnych i ewidencjonowania czasu pracy.
-
Magnus Carlsen szuka pracowników ... ale z moim angielskim ... co ja bym tam robił?
O ile dobrze zrozumiałem Elo ok. 2400 było tylko żartem :) Natomiast przymierzam się napisać tekst o Elo - ... no bo jak to może być, że stale mi spada, skoro gram (moim zdaniem) coraz silniej.
-
Właśnie dostałem wiadomość o kolejnym konkursie dla uczniów. Tym razem ma być komiks. W świecie Mac był znakomity program ComicLife. Natomiast obecnie uczę na komputerach z Win. Trzeba było poszperać ale okazuje się, ... że nie jest tak źle. Znalazłem stronkę o Pixtonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz