czwartek, 15 grudnia 2016

O Ecco Biom Venture

Dzisiaj zobaczyłem na FB reklamówkę nowego modelu butów. Reklamówka bardzo elegancka ale, jako zwolennika biegu naturalnego zwróciło moją uwagę lądowanie stopy na podłożu (na piętę). Pozwoliłem sobie nawet ten fakt skomentować. Nie czekając na odpowiedź poszedłem pobiegać. Po powrocie zobaczyłem sprytną odpowiedź na mój wpis. Wszystko pięknie i pewnie te buty są fajne ale cena na polskie warunki ... 699 zł ...
-
Dawno nie biegałem, brzuszek zaczyna rosnąć a 6 stycznia i bieg w Stołężynie coraz bliżej. Dzisiaj pobiegłem w Ecco Biom zakupionych okazyjnie w sierpniu, których obecnie używam ... codziennie do pracy. Zdążyły się już ostatecznie dopasować do stopy i ... biegło się naprawdę dobrze. Trochę obawiałem się o czas. Postanowiłem się nie przemęczać i zrobiłem 6 km w tempie 5,5 minuty na km. Myślę, że będę w stanie 6 stycznia pobiec w granicach 25-26 minut.
-
15.12
Uczniom nie udało się rozwiązać wczorajszego zadania :)
-
16.12
Uczniom udało się w końcu rozwiązać zadanie. Uparli się i zrobili to samodzielnie, bo jeszcze na przerwach za mną biegali tzn. nie wykorzystali komputera do rozwiązania zadania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz