piątek, 11 listopada 2016

Narodowe Święto Niepodległości

Inaczej jest w dużych miastach, inaczej w małych i jeszcze inaczej na wsiach. Maciej Ryska w Wapnie zachęca uczniów do przesyłania do niego zdjęć zrobionych na tle domu z wywieszoną flagą narodową. Ja też przesyłam mu co rok moje zdjęcie. Tych flag wcale nie ma tak wiele. Gdy wyszedłem na ulicę, to orientacyjnie na połowie domów były.
(Po południu pojechałem rowerem do Teodora - niestety więcej niż połowa domów była bez flag)
-
Rano było biało, teraz śnieg już stopniał. Pogoda prawdziwie listopadowa. Wczoraj w końcu dotarło drewno. Teraz zimy już nie muszę się bać. Obecny zapas na pewno wystarczy na dwa sezony grzewcze. Prognozy zapowiadają naprawdę zimne zimy. Zobaczymy.

-
Dzisiaj znów rozwiązałem komplet (5) zadań na chess.com (wczoraj zrobiłem jeden błąd w trzecim posunięciu jednego z zadań).
-
Wczoraj przyszła wiadomość, że Gimnazjada będzie w Skokach (1 grudnia) i ja będę ją sędziował.
-
Oczywiście czekałem na początek meczu Carlsen-Karjakin :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz