piątek, 2 września 2016

Addio pomidory :)

Czekałem na wyniki konkursu Włocławka ... i się doczekałem! Wygrałem słuchawki :) Gdy dostałem wiadomość o wygranej i chciałem wysłać swoje dane do wysyłki, to wiadomość wracała z informacją, że serwer odrzucił ze względu na spam. Napisałem zatem przez FB i poradzono mi, abym usunął wszystkie linki i rzeczywiście pomogło. Słuchawki są podobno wartości 270 zł. Gdyby ktoś zaoferował 220 zł to ... jestem skłonny sprzedać :)
Pani L. już nie sprzedaje pomidorów przy ulicy ale teraz to pomidory można przez cały rok kupić, chociaż takie z ogrodu mają jednak swój urok :)
-
Nasi szachiści i nasze szachistki pokonały przeciwników do zera! Tak trzymać! Każde pół punktu może być ważne! "Nie odpuszczamy!" - moja dedykacja - ma zachęcać do walki do końca, do walki o KAŻDE pół punktu!
-
Dzisiaj w szkole musiałem się "tłumaczyć" z mojego filmiku :) musiałem na lekcji układać kostkę :)
-
Jutro ... 24 km do przebiegnięcia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz