piątek, 23 września 2016

2 - piątek (ostatni) przed 43. MB

Już dzisiaj można odbierać w Berlinie numery startowe ale ja jadę jutro i będę tuż przed zamknięciem ... Dla mnie jest to trochę stresujące, bo ja wolę wszystko co jest do załatwienia, załatwiać na początku a nie na końcu. Mam nadzieję, że pociąg nie będzie miał spóźnienia.
-
W szkole otrzymałem wyniki badań. Jak się okazuje glukozy rzeczywiście nie miałem ani w krwi ani w moczu. Cholesterol miałem wysoki - 250 ale to może być też wynik diety. Ketonów miałem za dużo ale to też jest objaw charakterystyczny, gdy brakuje węglowodanów i organizm "zabiera się" za tłuszcze.
Natomiast wszystkie inne wskaźniki w morfologii w środku normy.
-
Do szkoły pojechałem rowerem ale prawdopodobnie dętka się przebiła (lub ktoś przebił) i w drodze powrotnej musiałem kilkanaście razy pompować powietrze. Dobrze, że pompkę miałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz