środa, 3 sierpnia 2016

"Każda połówka jest ważna!"

Pierwotnie taka (jak w tytule) miała być treść mojego napisu na koszulkach naszej reprezentacji w Baku. O akcji można przeczytać tutaj :) Teoretycznie chodziło mi o walkę o każde pół punktu, aby nie zadowalać się remisem, tylko walczyć o zwycięstwo. Dwuznaczność słowa "połówka" wydawała mi się nawet fajna ale ostatecznie zrezygnowałem z tej wersji i wysłałem ...
Ten wpis ma znaczyć to samo, czyli mają (nasze reprezentacje) walczyć do końca a czy powalczą, to się okaże. PZSzach wymyślił akcję crowdfundingową i bardzo dobrze. Mi się nie udało "100 zegarów dla szachistów ..." ale może rzeczywiście przesadziłem. Mam nadzieję, że akcja się uda - muszą zebrać "tylko" 1000 zł, zatem szanse są duże.
_
Moja animacja chyba się spodobała, bo zobaczyłem ją już dzisiaj na Goldchess.com 
 _
Dzisiaj był dzień odpoczynku ale nie od biegania. Słońce było za chmurami i temperatura też była dobra, zatem pobiegłem 10 km. Pierwsze 3 nawet szybko - na poziomie 5 minut. Ostatecznie 52:50 co nie jest wielkim wynikiem ale jest wyraźny postęp. Mam nadzieję, że w Berlinie "nie odpuszczę" i zejdę poniżej 4 godzin ...
W tamtym tygodniu miałem zrzucić 5 kg a zrzuciłem ledwie 2 kg. Liczę że w tym tygodniu jeszcze te przynajmniej 2 kolejne uda się zrzucić.
-
Przeczytałem 20 stron książki i jeszcze mnie nie wciągnęła.
-
Zrzucenie stresu związanego z tworzeniem animacji ... pozwoliło mi dzisiaj rozwiązać wszystkie 5 zadań taktycznych na chess.com Nie przypominam sobie sytuacji, gdzie udało mi się rozwiązać komplet, przynajmniej od czasu, gdy wszedłem na poziom ok. 1900


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz