wtorek, 16 sierpnia 2016

Cuda niewidy

Aby zaprezentować "taką" sztuczkę wypadałoby chociaż normalnie ułożyć kostkę. Oczywiście filmik jest montowany. Taki dobry, to nie jestem. Zresztą tylko jedna z tych kostek jest w miarę dobra tzn. układa się ją bez większych problemów (po nasmarowaniu olejem silikonowym W5). Tak jak już wcześniej pisałem - kostkę potrafię już ułożyć ale potrzebuję na to ok. 5 minut. Po umieszczeniu mojego filmiku, sprawdziłem jak wyświetla się w wynikach wyszukiwania i ... okazało się, że tego typu sztuczki są już umieszczone. Widziałem np. gościa, który żongluje dwoma piłkami i jedną kostką i filmik jest bez montażu i w ok. 1,5 minuty kostka została ułożona. Widziałem również filmik gdzie żonglowano trzema kostkami Rubika i zostały one ułożone ale było kilka cięć w filmie (i nie wiadomo co się działo wtedy).
Myślę, że opanowanie triku z żonglowaniem trzema piłkami połączone z "podmienianiem" rąk, to będzie już niezłym osiągnięciem.
-
GM Jacek Tomczak oczywiście wygrał turniej w Poznaniu i turniej błyskawiczny też spokojnie wygrał. W ostatniej rundzie trafił na ... na swojego szachowego nauczyciela GM Włodzimierza Schmidta i jak było do przewidzenia - zremisował. W ostatniej rundzie turnieju błyskawicznego zremisował z ubiegłorocznym Mistrzem Świata w Szachach Bieganych k Waldemarem Męczyńskim. 
-
Dzisiaj, oprócz kręcenia filmiku miałem jeszcze układanie drewna pod wiatą. Jak zwykle 8 mp ale będę musiał jeszcze jedną partię dokupić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz