czwartek, 28 lipca 2016

Papież w Polsce a zamiast koszulki "Mat"

W Krakowie Światowe Dni Młodzieży. Wczoraj nawet ciężko było oglądać transmisje, bo przeważnie był komunikat na ekranie o braku sygnału, przez burze. Franciszek "robi swoje". Z lotniska jechał zwykłym Golfem. Dzisiaj jeździł tramwajem. Wczoraj tłumacz go opacznie przetłumaczył, dzisiaj się wywrócił ... ale jest ludzki, bardzo ludzki i pracowity i skromny. Na drugie imię mam Franciszek aż sobie przypomniałem :)
-
Nie udało się losowanie, nie dostanę personalizowanej koszulki. Za to wylosowałem paczkę "Mata" (czasopism szachowych).
-
RW dzisiaj remisik z Andrejkinem po 26 posunięciach białych ... i spadek z liderowania.
-
Rano nie było Słońca, to wreszcie zrobiłem 20 km (w 1:58). Zastanawiałem się, czy przyklejać plastry na sutki. Nie nakleiłem ale niewiele brakowało - jeszcze z 5 km i byłby problem.
-
Napisałem do Animotron.com e-mail z prośbą o zniżkę edukacyjną na ich program. Jest duża szansa, że mi dadzą. Ich program wygląda na dużo prostszy, niż Animator Adobe. Przymierzam się do zrobienia tutorialu do niego po polsku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz