poniedziałek, 27 czerwca 2016

TH!NK GREEN - Magnus odpisał

Pół roku czekałem ... i autografy Mistrza Świata dotarły do Damasławka. Gdybym zaczął od tego, to pewnie z innymi arcymistrzami by poszło łatwiej. Teraz, to trochę "musztarda po obiedzie" :) Oczywiście cieszę się ...
Muszę to wszystko na spokojnie przemyśleć. Teraz mam zdjęcia, albumy, zegary już są.
Normalnie powinienem odpoczywać - przecież mam wakacje. Czas jednak wziąć się do roboty - jakieś zleconko od GoldChess czeka. Rada analityczna czeka. Aktualizacje z programu do 500+ czekają.
Minister Edukacji ogłosiła dzisiaj powrót do ośmioklasowej podstawówki i czteroletniego liceum oraz wygaszanie gimnazjum.
-
Zebrałem się i skomentowałem moje ostatnie zwycięstwo w szachach 960. Ciekawe o tyle, że zaryzykowałem poświęcenie wieży, następnie odbiłem figurę lekką i poświęciłem jeszcze raz jakość. Naprawdę nieźle to wyszło a wszystko grane na intuicję (bo tak daleko liczyć nie umiem).

___
28.06.2016'
Komputerowo feralny dzień - pojechałem do Wapna, "wyprostować" programy a na koniec dnia ... nie szło ich uruchomić. Co chwilę ktoś mi zgłaszał inny problem z innym komputerem ... na szczęście tam udawało mi się pomóc.
Znalazłem w sieci autograf MC :) ... niezła cena :)

1 komentarz:

  1. Gratulacje! Podpis Magnusa to nie lada gratka dla kolekcjonerów.
    Pozdrawiam
    Artur Urbaniak

    OdpowiedzUsuń