niedziela, 1 maja 2016

Wągrowiecka Dycha a człowiek ledwo dycha


Planowałem pobiec w 55 minut, bo w sumie to jeszcze dobrze treningów nie rozpocząłem. Natomiast na mecie zameldowałem się tuż przed godziną. Na zegarze było 59:59, natomiast na oficjalnych wynikach jest trochę lepiej ale o 5 minut za dużo. Na szczęście mam usprawiedliwienie - to nie był bieg uliczny, to był ... bieg przełajowy a górki były takie na tym nizinnym terenie, że niejeden bieg górski takich nie ma. Chciałem przetestować nagrywanie kamerą w biegu, żeby ewentualnie spróbować nagrać Maraton w Berlinie. Coś tam się nagrało ale nie jest to takie proste. Ciekawy był finisz ale - albo finiszowanie albo nagrywanie.
Na liście startowej PITS - 76 zawodników. Najlepiej gdyby była setka, to by ładnie wyglądało. Kilkoro na pewno dojdzie w bezpośrednich zapisach ale ... kilkoro jest zapisanych jednocześnie na kilku turniejach, zatem nie wiadomo, czy się ostatecznie pojawią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz