poniedziałek, 9 maja 2016

Twórczość ... graficzna

Moja praca wygrała w konkursie na logo Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Gminy Wapno. Pierwotnie wyglądała trochę inaczej ... ale chcieli tak, to zrobiłem. Wygrałem talon do księgarni na 50 zł.
Prawie 30 lat temu zaprojektowałem logo na kubki. Zamówiłem wtedy ... ok. 1500 sztuk. Większość była z czarnym nadrukiem ale były również z niebieskim. Wtedy nie było jeszcze komputerów tzn. ja nie miałem. Przy projektowaniu wykorzystałem takie literki, które można było kupić w arkuszach i po rysowaniu na odwrocie przyklejały się do właściwego miejsca (+-kalkomanie - miało to swoją fachową nazwę ale nie pamiętam). Przywiozłem je z fabryki w Chodzieży Fiatem 125p kolegi z pokoju. Jechałem z duszą na ramieniu, bo nie było filtra powietrza ... na szczęście pogoda była sprzyjająca. Bardzo długo sprzedawałem te kubki. Trudno mi nawet powiedzieć, czy na nich zarobiłem. Wstawiałem do barków w różnych budynkach UAM na zasadzie komisowej, chodziłem po akademikach, sprzedawałem wśród rodziny ...

W piątek 29 kwietnia musiałem stworzyć na szybko plakat IRENIADY do "GŁOSU WĄGROWIECKIEGO", to też sobie jakoś poradziłem. Nie mam może polotu plastycznego ale ... nie wstydzę się moich prac :)
To będąc jeszcze przy grafice, pięć lat temu też wygrałem konkurs na logo - "100 lecie Kopalni Soli w Wapnie"

1 komentarz: