poniedziałek, 30 maja 2016

Powiat samobójców

Wczoraj powiesił się 21 letni chłopak w Podolinie koło Wapna. Około dwa tygodnie wcześniej też w tej miejscowości powiesił się starszy człowiek. Młody podobno z powodów sercowych. Starszy podobno pobierał dopłaty do ziemi, którą tylko dzierżawił i miał teraz zwrócić pieniądze. Niby logiczne powody ale ... statystyki będą bezwzględne. Powiat wągrowiecki nie "odpuszcza". To smutne, że ludziom nie chce się żyć.
-
Pojutrze rusza głosowanie w "Kolorowych boiskach", jeszcze zgłaszają się ostatnie szkoły i już się zaczyna "polskie piekiełko", już pojawiają się "łapki w dół" ...
-
Czwarty dzień głosowania - co dzieje się pod filmem lidera głosowania? Więcej łapek w dół, niż w górę i już wulgarny komentarz a film całkiem całkiem. Naprawdę wiele wkładu pracy.

-
-
Dzisiaj (4.06) kupiłem GW, na zdjęciu widać Piotra, o którym był wpis. Rzeczywiście przypominam sobie, że bardzo się ożywiał, gdy rozmowa schodziła na temat byków, przy których pracował od dzieciństwa i mimo, że był drobnej budowy, to był naprawdę silny (dzięki tej pracy). Natomiast poniżej widać inny artykuł o samobójcy w Wągrowcu, o którym wtedy nie wiedziałem, a który jeszcze bardziej podkreśla tytuł tego wpisu.
-
Następny numer gazety i ...
a na WRC


2 komentarze:

  1. "To smutne, że ludziom nie chce się żyć".

    Na pewno to smutne, ale moim zdaniem przyczyną samobójstw nie jest to, że komuś nie chce się żyć, lecz NIE MOŻE DŁUŻEJ żyć w ten sposób. A to według mnie bardzo duża różnica.

    Jeśli mogę zapytać o co chodzi z tym polskim piekiełkiem i łapkami w dół? (bo nie jestem na bieżąco, więc nie czaję o co chodzi).

    PS. Filmik bardzo piękny! Gratulacje dla wszystkich, którzy wzięli w nim udział i zrealizowali go! :). BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Polskie piekiełko" (dla mnie), to zjawisko polegające na wzajemnym atakowaniu się w czasie rywalizacji. My (Polacy) nie potrafimy się cieszyć sukcesem innych. W tym przypadku chodzi mi konkretnie o klikanie "łapek w dół" przy filmach konkurencji. (że niby taki kiepski). W pewnym konkursie na filmik matematyczny zdarzyło mi się, że miałem więcej łapek w dół, niż łapek w górę a przecież filmik był naprawdę dobry (wcale nie najlepszy ale ...) natomiast tam miało to jeszcze dodatkowe znaczenie, bo było brane do wyliczania ostatecznego wyniku (%). Niemniej ... trudno mi zrozumieć negatywną ocenę naszego filmiku i widzę, że przy innych fajnych filmikach też pojawiają się oceny negatywne. Takie nasze polskie, bezinteresowne trollowanie. Opanować te prawie 300 uczniów, wytłumaczyć im - co, jak, itd. to było naprawdę wyzwanie i wyszło naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń