piątek, 6 maja 2016

Garry Kasparov ... (p)odpisał



Pogodziłem się już z faktem, że te fotki przepadły a tu ciach! Są! Jednak to zwykle u mnie bywa ... trochę za późno. W takim razie ... kiedy dotrą autografy Carlsena? W każdym razie stopniowanie jest zachowane tzn. przesyłka od byłego Mistrza Polski docierała przez ponad 2 miesiące od byłego Mistrza Świata ponad 3 miesiące, to za miesiąc dotrze przesyłka z Norwegii. Gdyby dotarła przed PITS, to może inaczej wyglądałaby sprzedaż polskich szachistów. Niestety nie znalazł się żaden amator, ... to i nagrody były takie a nie inne. Zastanawiałem się nawet, czy któregoś ze sponsorów uszczęśliwić ... ale czy oni byliby w stanie ocenić - co dostają? 
Jak widać na zdjęciu - zdjęcia są dwa. Jeden egzemplarz gotów jestem odsprzedać. Nie podaję ceny, jako zwolennik wolnego rynku - wolę poczekać na oferty a może nawet wystawię na aukcję. Kopertę adresowaną do mnie, z okrągłym amerykańskim znaczkiem też jestem gotów odsprzedać.
-
Kumulacja w Lotto osiągnęła zawrotny pułap - 60 mln. Losowanie jutro.
-
Dzisiaj jeszcze przed wyjazdem do szkoły miałem telefony od dwóch dyrektorek banków - z Damasławka i Wapna. Gratulowały mi laureatki w konkursie bankowym. Ja oczywiście się cieszę, bo szkoła otrzyma kolejny projektor i trochę mojego udziału w tym jest.
-
Kolejna próba, to filmik na konkurs "Kolorowe boiska" - wczoraj wreszcie przyszedł mi do głowy pomysł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz