piątek, 20 maja 2016

Łapanie zapachów

Już w przyszłym tygodniu nie będzie żółtych pól kwitnącego rzepaku, fioletowych intensywnie pachnących krzewów bzu. Dzisiaj wybrałem się na moją trasę biegową rowerem z aparatem. Gdy wyruszałem były jeszcze resztki Słońca, gdy wracałem zanosiło się na burzę. Transmisja z Mistrzostw Europy już mnie tak nie interesuje, zwłaszcza że GM Darek Świercz gra już na nietransmitowanej szachownicy. Chciałbym oczywiście żeby na koniec zrobił MOCNĄ serię zwycięstw ale to nie wszystko od niego zależy. Czasami można grać tak - jak pozwala przeciwnik. Przeciwnik też nie znalazł się na ME przypadkiem. 

Dzisiaj miało być wręczenie nagród (projektora) ale prezesowi banku nie pasowało. Ja ubrałem nawet marynarkę do szkoły a tu telefon i zmiana terminu na wtorek.
Przed chwilą swoją partię przegrał GM M.Bartel (a tak ładnie mu szło) - to nie jest fajny prezent urodzinowy dla żony (Marty). GM R. Wojtaszek właśnie wypuścił przewagę ale przynajmniej remis powinien dowieźć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz