środa, 6 kwietnia 2016

Rozpaczliwe próby ratowania sytuacji ...

Wczoraj ... było ciężko ale dzisiaj, to się działo. Wiedziałem, że muszę pojawić się w GOPSie żeby naprawić błędy w programach i wgrać nowe reguły, które są potrzebne do generowania sprawozdań. Pojechałem ... a komputer nie chce się uruchomić. Tylko BIOS a w biosie nic nie udaje się zrobić. Dzwonię do Wągrowca a Komputronik zasłania się winą klienta, że zainstalowano Win 10. To może teraz wątek szachowy. Ostatecznie dostałem dzisiaj informację, że fotoksiążki są do odebrania ...
Zawiozłem komputer do serwisu ... i miałem nadzieję, że coś się wyjaśni ale trzeba co robić z czasem? Postanowiłem pojechać do Poznania po fotoksiążki, bo spodziewałem się, że jutro nie będzie szans wyruszyć na zakończenie tak jak planowałem. Przed wyjazdem instaluję reguły na programie z Pomostem. Po drodze do Wągrowca wstępuję do GOPSu w Damasławku i również instaluję reguły, bo nie wiadomo kiedy będzie czas a sprawa pilna. Zostawiam komputer w Wągrowcu i wyruszam do Poznania. Po drodze planuję trasę i wszystko o czym muszę pamiętać. Przy wjeździe oczywiście korki. Pierwotnie planowałem wybrać tani parking ale zmieniam decyzję na parking w City Center, aby mieć krótszą drogę do Empiku. Ponieważ parkowałem już w CC, to szybko znajduję Empik. Niestety kolejka, szukanie czas. Na szczęście z CC jest świetny skrót do AE i do tego można przejść przejściem podziemnym przez ruchliwą trasę. Właściwie to biegiem docieram na salę gry. Tam zamiast Macieja Cybulskiego trafiam na ... miłą sędzinę, której wyjaśniam sytuację i przekazuję albumy. Ruszam w drogę powrotną. Po drodze dzwonię do Wapna, żeby odwołać kółko szachowe (pamiętałem a nawet profilaktycznie na lekcji ostrzegłem uczniów, że może tak się zdarzyć). Dzwonię do Wągrowca, aby dowiedzieć się co z komputerem i ostrzec, że mogę nie zdążyć na 18-ą. Okazuje się, że dysk SSD padł ale udało się odzyskać trochę danych, w tym prawdopodobnie te najważniejsze. To że SSD padł pozwala odetchnąć, bo rozpatrywałem wariant z otwieraniem komputera (zrywaniem plomb), wtedy nie obowiązywałaby gwarancja a tak dysk będzie wymieniony w ramach gwarancji. Oczywiście trzeba będzie instalować SR od nowa ale w tym już mam trochę praktyki (byle baza była). Dzwonię do domu ... oczywiście Ewa nie jest zadowolona z mojego wyjazdu. W drodze powrotnej znów korki. Dzwonię do Wągrowca, że nie zdążę i jutro będziemy "walczyć" dalej. Wykorzystuję jeszcze okazję by wstąpić do wulkanizatora, aby umówić się na wymianę opon.
-
Przyjeżdżam i zaglądam na transmisję  a tam GM Jacek Tomczak remisuje z GM Radosławem Wojtaszkiem a GM Dariusz Świercz ma dużą przewagę z GM Grzegorzem Gajewskim. Za jakiś czas wygrywa. Państwo Gajewscy nie będą raczej dobrze wspominali występu w Poznaniu w 2016 roku.
-
Zainteresowani albumami lub zdjęciami - proszę śmiało pisać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz