wtorek, 12 kwietnia 2016

Dienstag dzień drukarek (ddd)

Skanowanie komputera, o którym pisałem wczoraj trwało całą noc a nawet jeszcze dłużej (może jeszcze trwa). W każdym razie obecnie można na nim pracować. Po lekcjach pojechałem walczyć z drukarką w GOPS Wapno. Ponowne zainstalowanie (tego samego sterownika) pomogło, drukarka zaczęła drukować. Udałem się do GOPS Damasławek. Odszukałem najnowsze sterowniki dla drukarki na Windowsa 10 (64 bit), zainstalowałem i przy testowym wydruku "błąd drukowania". Wtedy przypomniałem sobie jak to robiłem pół roku temu. Wskazałem adres drukarki (sprawdzając na innym komputerze "właściwości drukarki" a tam w portach adres TCP/IP) wybrałem instalację sterownika z dysku, włożyłem płytę od drukarki, wskazałem folder z j.pol. folder ze sterownikami wybrałem sterowniki na WinXP i ... drukarka zadziała.
Po powrocie do domu szybko nakręciłem jeszcze filmik z unboxingu DGT1001.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz