czwartek, 24 marca 2016

Wielki czwartek Ananda

Wielki Czwartek okazał się szczęśliwy dla V.Ananda :) Wrócił do gry a awans pokonując Karjakina w Turnieju Kandydatów. Kto wie jaka w tym zasługa naszego GM Grzegorza Gajewskiego? Pewnie będzie premia :) Wczoraj mnie oświeciło, że przecież GM GG jest w Moskwie i dlatego nie odpowiada ... Rzeczywiście wróci do Polski pojedzie na MP i jeszcze powtórzy sukces z ubiegłego roku. Kto wie?
_
Mnie natomiast czeka jutro "ciężki piątek". GOPS w Wapnie zakupił nowy komputer w związku z 500+ i będę musiał walczyć z przeniesieniem programu a jeszcze dzisiaj dostałem wiadomość, że pojawił się komunikat o błędzie w związku z wersją Firebirda a aktualizacja tego Fb, to wcale nie jest bułka z masłem. A polecane przez Sygnity programy ftp wcale nie chcą się połączyć z ich serwerem (a pierwszy z brzegu sharwerowy połączył się od razu).

1 komentarz:

  1. Dzień Dobry!
    Panie Jacku zapraszam na moją stronę. Właśnie udostępniłem kolejny program dla szachistów.

    Program Ranker jest swego rodzaju "kalkulatorem" ułatwiającym obliczenie rankingu uzyskanego oraz wyznaczenie normy na krajową kategorię szachową.

    Przy pomocy tego programu można również zobaczyć jakie wymagania zostały postawione dla uzyskania poszczególnych krajowych kategorii szachowych.

    Pozdrawiam
    Artur Urbaniak

    OdpowiedzUsuń