czwartek, 10 marca 2016

Program do układania planu lekcji

*
____
Wczoraj musiałem z polecenia dyrektora uczestniczyć w rozmowie z przedstawicielem handlowym Librusa, który chciał sprzedać szkole program do układania planów lekcji (1500 zł) do tego dodatek do zastępstw (400 zł) - razem prawie 2000 zł. Dyrektor prawie dał się skusić, bo przedstawiciel bardzo ładnie opowiadał o zaletach programu. Ja natomiast słuchałem i patrzyłem. Wstępnie, dyplomatycznie poradziłem wstrzymać się celem przemyślenia zakupu. Program ok ale zdaję sobie sprawę, że są inne o wiele ważniejsze potrzeby a ... kasy brak. Od wielu lat uczestniczę w procesie układania i próbowałem już kombinować z programami ale w przypadku naszej jednak małej szkoły a ogromnej liczbie wymagań nauczycieli wiedziałem, że ... i tak się nie uda. 
Dzisiaj natomiast natknąłem się na stronę Józefa Kańczugowskiego, na której oddaje od za darmo do użytku ... program do układania planu.
Ponieważ z czasem krucho, to nie mogłem w tej chwili poświęcić się dokładnej analizie programu ale już na pierwszy rzut oka widać, że może być lepszy od tego za 2 tys.
Jeśli będę widział zapotrzebowanie, to bardzo możliwe, iż zrobię tutorial do tego programu. (autor wszędzie zastrzega się, że nie będzie odpisywał na prośby o pomoc ... i ja go rozumiem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz