środa, 16 marca 2016

Elektronika się buntuje (Samsung NX 300)

Trochę fajnych zdjęć porobił ale od jakiegoś czasu są problemy. Problem jest z ładowaniem baterii. Już na początku, gdy go kupiłem zauważyłem, iż nie można go zostawić z baterią w środku, bo na drugi dzień nie szło go włączyć - robił wrażenie rozładowanej baterii. Dlatego robiłem tak, że baterię wkładałem do aparatu dopiero gdy zaczynałem robienie zdjęć. Pierwotnie podejrzewałem, że ładowarka nie ładowała właściwie ale ... skoro potrafiła naładować telefony, to widocznie nie była uszkodzona. Ostatnio dałem aparat na "obserwację" do absolwenta, który lubił bawić się z elektroniką ... ale też nie udało mu się wiele zdziałać. Zdołał tylko odkryć, że gdy aparat zaczyna "głupieć", to warto na dłużej wyjąć baterię, tak aby nie było zasilania i wtedy po ok. minucie włożyć i na ogół jakiś czas można pracować. Natomiast gdyby ktoś z czytających ten artykuł miał jakiś pomysł, to chętnie wysłucham.
--
Nawala również Lenovo ThinkPad 410, który kaprysi z odtwarzaniem dźwięku, np. przy oglądaniu filmu na YT, po kilku minutach normalności nagle dźwięk znika, by po kilku minutach, znów się pojawić niespodziewanie. Wykryłem, że naciśnięcie przycisku głośniej lub ciszej powoduje natychmiastowe pojawienie się dźwięku ale po chwili znów znika i ponowne podgłaśnianie lub ściszanie powoduje skracanie czasu gdy dźwięk jest słyszalny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz