poniedziałek, 22 lutego 2016

Ocena szans

Krzysztof nie dał się namówić :) Ocenił, że nie ma szans. Ja zgłosiłem się pod wpływem chwili, nie oceniając wcale szans. Ponieważ chwilowo mam trochę luźniej w szkole (rekolekcje), to postanowiłem ocenić szanse ... moje. W kategorii "twórca video" w tej chwili było 8 zgłoszeń:

  • Zdjęcie w minutę - kanał: ma mniej niż pół roku, 800 sub. 20 tys. wyświetleń, bez sensacji;
  • Polimaty - kanał prawie 400000 sub., 40 mln wyświetleń, telewizyjny poziom, bez szans (ja);
  • Expertyza- kanał 7000 sub., 300 tys wyświetleń, ot taki Yuppi, zatem zależy kto ocenia;
  • Chemvlog - vlog, kanał 6000 sub, 1,2 mln wyświetleń, specjalistyczny, profesjonalny (niestety);
  • WłóczyMiSie - kanał 6000 sub., 200 tys. wyświetleń, młodzi ambitni i ... bogaci (kolejny tył);
  • Uczymy - kanał ledwie spełnia warunki, 2 filmy (jeden w 2015),6 sub., 150 wyświetleń (jestem lepszy)
  • JacekHaja - 1200 sub., 660 tys. wyświetleń, tylko czy się połapią ludzie co mają oglądać? ... nie prowadzę typowego kanału tematycznego ale mam filmy różne i różniste (ot dinozaur);
  • UwagaNaukowyBelkot - 90000 sub., 8 mln. wyświetleń, ambitny chłopak (jest lepszy ale był później)
Gdybym ja był jurorem, to kolejność: Pol, UNB, WMS, Chem, Expe/JH, Zwm, Ucz. Zatem moja ocena to 5 lub 6 miejsce (pod warunkiem, że juror dojdzie co ma oceniać). Niemniej ... nie wycofuję się. :)
-
Jeszcze taka mądrość - jak coś mogłoby się udać, to raczej się nie uda, natomiast jak coś mogłoby się sp*****ć, to na pewno się ... popsuje :) Dzisiaj cztery razy dzwoniłem do INEI, zawsze bardzo uczynna, miła obsługa ... a skończyło się, że internetu z INEI nie mam wcale i muszę sobie radzić chwilowo inaczej.
-
Jedynym plusem wczorajszego wpisu był wzrost wyświetleń tego bloga. Po zakończeniu projektu na Polakpotrafi.pl wszystko spadało a wczorajszy wpis ożywił czytelników, oczywiście również niemieckich ... a Bolku nic tu nie pisałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz