sobota, 30 stycznia 2016

Do odważnych świat należy (parafraza słów Terencjusza)

Dzisiaj byłem na spotkaniu z ... ODWAŻNYM CZŁOWIEKIEM - Januszem Korwinem Mikke. Tak jak się domyślałem - ktoś ze sztabu mu wspominał ale o samym projekcie "100 zegarów dla szachistów ..." nie wiedział ale się zainteresował. Niestety nie było czasu aby więcej o szachach porozmawiać. Przygotowałem 6 zdjęć i wkrótce wystawię je (5) jako nagrody w projekcie. JKM podpisał również  pudełko od mojego prezentu gwiazdkowego, zegara DGT960, który również przekazuję na nagrodę :)
_
Natomiast przed południem byłem na tej samej sali w Wągrowcu i grałem w Turnieju Feryjnym (7 rund po 10'). Nawet całkiem nieźle mi poszło zająłem samodzielne drugie miejsce :) wygrywając np. z Krzysztofem Szwonem. Moi uczniowie też "poszaleli" i zdobyli medalowe miejsca w swoich kategoriach - BRAWO!
_
FOTO (turniej szachowy i spotkanie z JKM)
FILM (spotkanie z JKM)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz