piątek, 22 stycznia 2016

Czasopismo MAT

Tradycyjne, papierowe media są nadal dla wielu ludzi podstawowym źródłem informacji. Niewątpliwie są wygodne, mają swoją specyfikę i swój urok. PZSzach wykazał niewątpliwie dobrą wolę - rezerwując i przekazując dla projektu 100 egzemplarzy MATa. Powoli zaczyna mnie dziwić brak aktywności na stronie. W statystykach widziałem, że ktoś wybrał egzemplarz MAT jako nagrodę ale ... się wycofał lub nie wpłacił. Mam świadomość, że projekt może się nie udać. Wolałbym jednak widzieć chociaż większą liczbę wspierających, dlatego apeluję do szachistów i sympatyków szachów, aby ... chociaż wykupiły MATa. Jeśli projekt "nie wypali", to pieniądze wracają na konta ofiarodawców (testowałem - trwało to 5 dni). Pobierając zestawienie/raport finansowy projektu otrzymuję wykaz z adresami mailowymi ofiarodawców. W przypadku sukcesu właśnie tą drogą będę się kontaktował w sprawie wysyłki nagród. W przypadku porażki gotów jestem przekazać zestawienie e-maili osób, które wybiorą MATa do PZSzach i podejrzewam, że PZSzach chętnie wyśle te egzemplarze w cenie np. 5 zł (za przesyłkę i fatygę na konto PZSzach). Te czasopisma są naprawdę ciekawe i mogą się bardzo przydać szachistom młodym i starszym.
SZACHIŚCI - rozważcie tę ofertę.
Podejrzewam, że w miarę możliwości można by było prosić o autografy (przynajmniej niektórych) arcymistrzów na egzemplarzach tych czasopism.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz