piątek, 15 stycznia 2016

Akademickie Mistrzostwa Polski - Poznaniacy w czołówce po 1. dniu

Niestety nie mogę śledzić cały czas AMP. Oglądałem tylko trochę transmisji na YT (miałem wyjazd dzieci na basen). Oczywiście zostały jeszcze 3 rundy ale po sześciu aż czterech jest w pierwszej dziesiątce. Szczególnie miłe, że dwóch z nich (GM Jacek Tomczak i FM Kamil Plichta) grali w PITS-ach w Wapnie.
Piłkarze ręczni wygrali dzisiaj mecz z Serbami a bohaterem był Sławomir Szmal, który w końcówce obronił karnego. Sławomir Szmal też jest w Radzie Przyjaciół Szachów ale na FB jest tyle profili, że nie wiadomo, który jest prawdziwy a po dzisiejszym meczu, to i tak pewnie by się nie wzruszył wiadomością od amatora szachowego :)
Dr Irena Eris (Rada Przyjaciół Szachów) odpowiedziała przez swoją rzeczniczkę, że gotowa jest wesprzeć projekt poprzez nagrodzenie trzech najhojniejszych ofiarodawców zestawami ekskluzywnych kosmetyków. ... Zatem mecenasi ... sypnijcie groszem.
W partii na chess.com znalazłem bardzo mocną kontynuację w jednej partii ... ale nie wytrzymałem i wrzuciłem pozycję do programu dla sprawdzenia na wszelki wypadek. Program potwierdził moje oceny ale właśnie na tym polega oszukiwanie w szachach internetowych - nie powinno się tak robić. Sumienie mnie jednak ruszyło i sam siebie zgłosiłem. Gotów jestem nawet poddać tę partię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz