piątek, 4 grudnia 2015

Rozbójnicy z Generali

Dzisiaj mnie wkurzyli. Chciałem dobrze, chciałem "wyprostować" sprawy tzn. przepisać polisę na siebie, chociaż mógłbym "na upartego" jeździć na OC poprzedniej właścicielki. Wystarczyłoby wozić umowę ze sobą. Wysłałem zdjęcia wszystkich potrzebnych dokumentów do dotychczasowego ubezpieczyciela z prośbą o rekalkulację. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź - chcą abym dopłacił 1414 zł. Gdy dostałem odpowiedź, to specjalnie napisałem, czy przypadkiem gdzieś przecinka nie zapomnieli, bo 14,14 lub 141,4 to bym nawet zaakceptował ale 1414 ... Skąd oni wzięli taką kwotę? Skoro chcą takiej dopłaty, to dlaczego wypisują składkę roczną 322 zł. Byliby przyzwoici, to by napisali 1414, czyli tyle ile rzeczywiście chcą. Podejrzewam, iż idąc do pierwszego lepszego ubezpieczyciela zapłacę góra 500 zł (doliczając już zwyżki na Maksymiliana), Dla mnie jest to rozbój w biały dzień. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz