czwartek, 17 grudnia 2015

Pracowity tydzień ...

Dzisiaj wysłałem do weryfikacji stąd status "Oczekujący". Chciałem kombinować z filmikiem promocyjnym ... ale ostatecznie - usiadłem powiedziałem a i tak wyszło 4 minuty. Według zaleceń powinno być 3. Tak naprawdę i tak nie powiedziałem wszystkiego, co chciałem powiedzieć. Zatem zrezygnowałem z dodawania wstawek z PITS albo innych szachów. Do tego przerobiłem jeszcze układ bloga i teraz dodałem stronę "100 cloks"
Film ... jak film, oczywiście mógł być lepszy ale czas goni :)
Przez FB otrzymałem wiadomość, że powinienem patrzeć do kamery ... byłbym "wiarygodniejszy". Niby tak, pierwsze wersje nagrywałem patrząc w obiektyw ... ale wtedy strasznie rzucały się w oczy odstające uszy ... (nie mogłem na to patrzeć). To była wiadomość od absolwenta naszej szkoły ... i już zadeklarował się, że kupi przynajmniej jeden autograf. :)
Na zdjęciu poniżej fotka z planu zdjęciowego, Musiałem podłożyć kilka książek pod biurko, aby było skośnie, aby było w kadrze widać szachownicę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz