środa, 14 października 2015

Zwyczajny Dzień Nauczyciela

W naszej szkole były dzisiaj zwykłe lekcje. Uroczystości zostały przeniesione na piątek. Jednak ja ... ubrałem się odświętnie ... a jak! Muchę też założyłem! Kwiaty też dostałem ... a jak! Tak naprawdę największą radość sprawiają mi i tak zwykłe komentarze pod moimi filmikami na YT. Taka jest rzeczywistość ...
Bo cóż tam z nagród a tym bardziej medali? By dostać wystarczy mieć ... dobre układy. By dostać szczery, pozytywny komentarz od dzieciaka, którego nie znam trzeba ... być dobrym nauczycielem a komentarzy mam setki. Dzielenie pisemne ma już ponad 250 komentarzy i ponad 200.000 wyświetleń!!!
Teraz jeszcze zajrzałem na "dzielenie pisemne" i tam jest 249 komentarzy i teraz sobie przypomniałem, że jednak kilka (bardzo obraźliwych) to jednak usunąłem. Łapek "w dół" też trochę jest i na to już nic nie poradzę (nie mogę w to ingerować) ale takie jest już życie - wszystkim nie dogodzisz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz