środa, 23 września 2015

Pół miliona wyświetleń

Filmy na moim kanale na YT przekroczyły pół miliona wyświetleń. Szybciej niż się spodziewałem! Subskrypcje też mocno przyspieszyły, zatem jest szansa na przekroczenie jeszcze w tym roku magicznego progu 1000. Jakaś tam satysfakcja jest. Dzisiaj rano był komunikat, że "Mnożenie pisemne" osiągnęło w tym tygodniu relatywnie dużo wyświetleń a tak się złożyło, że ja też dzisiaj na lekcji w klasie 5-ej miałem mnożenie pisemne i musiałem wyświetlić mój filmik i wspomniałem dzieciom o przekroczeniu 0,5 mln ... i były długie brawa :) ... i były pytania jak to nagrywałem ...
-
Trzeba będzie jakoś uczcić ten sukces ... po 9 km (szybkim) dzisiejszym treningu :)
-
Wczoraj Robert Lewandowski w meczu Bundesligi strzelił 5 bramek w 9 minut! (ten wyczyn przejdzie do historii piłki nożnej)
-
Radosław Wojtaszek odpadł z Girim w Pucharze Świata w Baku. Grał dobrze i wypełnił plan na dobrym poziomie. Gratulacje!

1 komentarz:

  1. YT w służbie myślenia, bo od odmóżdżających tzw. filmików boli mnie mózg :) A brawa klasy są bezcenne (bardziej niż 5 bramka Lewego). Ja też gratuluję.

    OdpowiedzUsuń