sobota, 19 września 2015

Nowoczesność ... idzie wszędzie

Akcja kładzenia światłowodów dociera właśnie do mojej ulicy. Prawdopodobnie w nadchodzącym tygodniu będą już przy moim domu. Sam jestem ciekaw, jak wpłynie to (te światłowody) na jakość internetu?
Po badaniach UOS została mi pamiątkową chorągiewka. Właśnie takie chorągiewki mieli ustawione co ok. 10 m na przestrzeni wielu kilometrów (w liniach prostych). Następnie przy chorągiewkach były ustawiane urządzenia (wielkości samochodowych akumulatorów) a ostatecznie wzdłuż takiej trasy przejeżdżała kolumna 4-5 specjalnych ciężarówek, które prawdopodobnie robiły mini wstrząsy sejsmiczne, rejestrowane później przez specjalistyczne mierniki. Chorągiewkę pewnie przechwycił jakiś dowcipniś a następnie zostawił w rowie przy drodze. Ja w czasie biegu pozwoliłem sobie zabrać taką samotną chorągiewkę i przynieść ją do domu. Synowie dali się nawet nabrać i gdy zobaczyli chorągiewkę, to zaczęli mnie ostrzegać, że przyjadą "takie samochody" i nam ogródek zniszczą.
-
Dzisiaj kolejne długie wybieganie zgodne z planem treningowym motivato.pl 24 km w tempie 6:40 a ja zrobiłem po 6:15 mam nadzieję, że to nie jest wielki błąd. Nadal nie mogę uwierzyć, że przed tegorocznym maratonem ani razu nie przekroczę na treningu 30 km. Z pewnością jest mniejsze ryzyko kontuzji. Ponadto te 24 km nie są aż tak wyczerpujące.
-
Dzisiaj Szymon B. z Chrobrego Gniezno próbował mnie zwerbować do meczu Gniezno-"Reszta Świata". Bardzo fajna inicjatywa, jednak nie przyjąłem wyzwania, bo wszystko wskazuje, że jutro gdzieś wyruszymy całą rodzinką. Przy tym mecz z tempem 3 min plus 2" na partię to nie jest moja specjalność. Byłbym zbyt "łatwym kąskiem" :) Widać w każdym razie, że coś się dzieje w tym szachowym Gnieźnie. Tak trzymać! Dla młodszych z pewnością jest to atrakcja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz