wtorek, 1 września 2015

1 września - kłopoty ze spaniem

Carlsen pewnie też nie mógł zasnąć ... Nakamura jednak zremisował tę partię. Był taki moment w partii, gdzie dla zachowania przewagi Magnus powinien poświęcić jakość a on tego nie zrobił. Za to pod koniec partii Hikaru mając jakość zauważył motyw, w którym poświęca jakość ale wybija piony Carlsena. Teraz zwycięstwo Aroniana jest już formalnością. 
Ja też miałem dzisiaj kłopoty w nocy, przebudziłem się gdieś ok. 4-ej i ponad półtorej godziny nie mogłem zasnąć. No nie mogłem. Możliwe, że to po wczorajszym intensywnym treningu a może to dzisiejsze rozpoczęcie roku szkolnego? Zaraz wyruszam do Wapna.
Rano udało mi się jeszcze wykonać kilka dobrych posunięć na chess.com, zamatowałem zawodnika, który niedawno mnie przypadkowo ograł. Osiągnąłem lepsze pozycje z Rosjaninem w 2 partiach. Gdy jestem niewyspany, to ... lepiej widzę w szachach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz