niedziela, 14 czerwca 2015

Mistrzostwa Wągrowca w Szachach Błyskawicznych 2015'

Zjawiła się całkiem mocna obsada jak na ten turniej. Już w drugiej rundzie trafiłem na Jana Kujawskiego z Gniezna (zajął 2 miejsce w turnieju), który ostatnio reprezentuje całkiem niezłą formę. Zagrał debiut gońca, cały czas stałem dobrze, ba ... w końcówce stałem lepiej, miałem ją wygraną i ... przegrałem na czas. Tak to jest z mechanicznymi zegarami. Generalnie z mocnymi robiłem błędy ze słabymi wygrywałem. Ostatecznie zdobyłem 8 punków, tyle samo co Adrian Kurz (10.) i Lech Schneider (11.) i zająłem dalekie 12. miejsce (na 32 zawodników). Trzeci wśród wągrowieckich zawodników, niby przyzwoicie ale nie jestem zadowolony. Wygrał Marek Olszewski z Bydgoszczy, z którym też niby było dobrze ale ... dopuściłem do mata. Za podwiezienie w kierunku Kcyni otrzymałem ... puchar, który mam zamiar wykorzystać w najbliższych Mistrzostwach Szkoły.
_
Na stronie UM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz