niedziela, 15 marca 2015

2048 You Won! szachista wygra (strategia wygranej)

Grałem w tę (2048) grę może miesiąc. Rzeczywiście jest wciągająca, przy relatywnie prostych zasadach. Wystarczy przesunąć na siebie dwie sąsiadujące 2, później 4, później 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, aż do 2048. Tzn. gdy dzisiaj uzyskałem 2048, to mi się pojawił komunikat i gra mi się skończyła. Autor gry zgarnia pewnie niezłą kasę a przynajmniej autor mojej wersji, bo na dole cały czas wyświetla mi się reklama. Podejrzewam, że jak kogoś wciągnie, to gra i gra. Ja już osiągnąłem 2048 i ... gra stała się ... nieciekawa. Jeśli ktoś trafił tu (na ten wpis), to przedstawiam prostą receptę na dobry wynik, z dużą szansą na wygraną,
Rozszyfrowałem grę. Należy sobie wybrać jeden narożnik (u mnie był to lewy dolny), w którym będziemy starali się utrzymać najwyższą/największą liczbę. Oczywiście czasami jest to niemożliwe (zwłaszcza na początku) ale jeśli już opuścimy "nasz" narożnik, to trzeba szybko doprowadzić do powrotu. Kolejną największą najlepiej też trzymać tuż obok (ja w kolumnie). W omawianej rozgrywce tuż przed wygraną miałem w lewej kolumnie od dołu:1024, powyżej 512, powyżej 256, powyżej 128. Podejrzewam, że gdyby mi ktoś wytłumaczył, to już w pierwszych dniach bym ... tę grę przeszedł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz