środa, 18 lutego 2015

Valuebasket.pl - piwo z wódką 3D z 4 kierunkach :)

Powoli przybliża się szansa na wpływy z prowadzenia kursu. Powoli zaczynam się rozglądać za Nikonem D5300. Dzisiaj znalazłem wyjątkowo ... atrakcyjną ofertę sklepu Valuebasket.pl. Różnica cen rzędu 400-500 zł to naprawdę dużo. Trafiłem na ten portal i kliknąłem w opis jakiegoś produktu a tam "piwo z wódką 3D". Trochę mnie to "przestraszyło", więc zacząłem szukać opinii. Wszystko wskazuje jednak, że ... dotrzymują umów, tylko czekanie trwać może dłużej niż w innych sklepach. Akurat gdyby tylko chodziło o czas, to ja jestem gotów poczekać, aby zaoszczędzić kilkaset złotych.
__
Już myślałem, że przybędą mi 2 zegary ale G58 jednak doliczyło się.
__
Zapisałem się na turniej w Gnieźnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz