sobota, 28 lutego 2015

50 zł od PKO ...

Zgodnie z moimi założeniami ... trzeba się zastanowić nad każdą złotówką. Jest konkurs PKO na promowanie ich kont, kto zaprosi najwięcej ... ten dostanie 1000 zł, każdy zaproszony dostanie 50 zł (jeśli założy i dokona transakcji). W sumie ... to kiepska promocja, bo nie jest łatwo znaleźć kogoś, kto konta nie ma.
__
Otwórz jedno z kont PKO Banku Polskiego z mojego polecenia, a zyskasz możliwość otrzymania premii pieniężnej w wysokości 50 zł. Pamiętaj, aby we wniosku o konto w polu „Kod promocyjny” podać mój numer telefonu. Więcej na mam.pkobp.pl
____
O ranyyyy ... nieeee - wkleiłem powyżej, to "co kazali" i dopiero teraz widzę, że jeśli chcesz te "cholerne" 50 zł, to musisz wpisać przy zakładaniu mój numer telefonu ... wolę nie umieszczać tu numeru telefonu. Jeśli jednak chciałbyś założyć to konto, ... to napisz a prześlę mój numer.
__
hajajacek@gmail.com (zastosowałem „rel=nofollow”)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz